tjinnamittbenna

Hej, det har ar varan andra dag i Krabi. Idag har vi varit pa podaisland och det var harligt, men vadret var lite halvkasst. Igar var vi pa raileybeach och da var det verkligen riktigt nice, vi hoppade fran klippor och spelade fotboll. Johan brande sig dock i navlen som numera ser ut som en murra. Imorgon ska vi till phiphi och dar ska vi vara i fem dagar och dricka bira. Vi har hort att ni vill ha mer uppdatering pa bloggen, sa hadanefter blir det i klass med kissies. Det blev dock inte sa mycket skrivet idag fran min sida, Johan satt ju och tankte ut vad han skulle skriva i tre dagar. Nu ska vi dra och dricka nagra ol och kaka, peace!

/Simon

Jag kan borja med att saga att simons inlagg tog ca 30 minuter att skriva. Igor var vi iallafall pa en javligt mysig bar som lag just vid stranden. Vi satt dar till sent pa natten och spelade biljard och fyra i rad. Pa vagen hem tappade jag en pase med en klanning som jag hade kopt tidigare pa kvallen. Johan och jag tod en tuck tuck 30 minuter senare och kollade om det var kvar vid vagen och lyckligtvis var den det. Den lag som en bajspase pa trotoarkanten. Snacka om tur..;) Kanske inte nagot som ni jattegarna ville veta men jag har tyvarr inte sa mycket mer intressant att beratta eftersom att gammelfolket gick och la sig klockan 9 igar... Vi var helt utslagna! Igar at vi aven den dyraste maten hittils som ocksa var det samsta vi atit. Det var riktigt daligt.. Nu ska vi iallafall ga och kopa lite gotta och satta oss pa hotellrummet, sen ut och ata!!:)

Hare fint, snart julafton!!!!
/ anket


chang ar gott ;)



Klipphoppning


I en grotta pa railey




Johans slaktingar pa poda island


En apa tog varan boll


Simme steker


niggahsebbe



Kommentarer
Postat av: Per Nyberg

Boman! vars är nycklarna till sporthallen? jag har snackat med david och han säger att han inte fått nå nycklar av dig. hör av dig så fort du kan för vi skulle behöva dom imorgonbitti.



//nyppa

2009-12-22 @ 17:50:58
Postat av: Farsan med stort F

Du Sebbe... kom hem NU då måste hjälpa mig att skotta snö

2009-12-23 @ 00:04:05
Postat av: Anonym

hahahah bara ta ditt pick och pack och dra hem Sebastian!

2009-12-23 @ 03:38:36
URL: http://juliaaandersson.blogg.se/
Postat av: Simon

Det lat fan lockande att skotta sn'o'.

2009-12-23 @ 07:27:27
Postat av: mari rike

superfina bilder mer sådant här i helsingfors har

det kommit en halv meter snö så ni kan gissa att

vi är avundsjuka på er. god jul från oss alla till er alla + speciellt till kim

2009-12-24 @ 14:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0