Phi phi

Hej!

Jag vet att vi ar sega pa att skriva blogg med killarna har tyvarr gett upp bloggen!!! Jag orkar inte skriva sa ofta sjalv eftersom att man maste ta sig till ett internetcafe. Iallafall ar vi pa phi phi island och det ar nastan bara ungdomar har. Det ar fest varenda dag och om man vill kan man fa en gratis fylla eftersom att dom delar ut "free buckets" pa nastan alla barer. Vi har dock inte kort pa sa hart eftersom att vi har varit ratt slitna sa det har bara blivit fest tva dagar.. Pa julafton var vi med jens och johans slakt som ocksa ar har och det var riktigt trevligt. Pa kvallen festade vi och det var ocksa trevligt men man saknade ett svenskt julbord!! Jag lagger in bilder sen eftersom att jag glomde kabeln pa hotellet och nu ska vi och kaka. Ikvall blir det en lugn filmkvall, vi ska hyra en dvd och kopa lite filmer. I overmorgon aker vi till koh phangan dar vi firar nyar pa fullmoon. Ni far veta mer om det efterat ;) jaja, nu ska vi kaka!!

Hoppas ni har det bra! / Annika :)


Kommentarer
Postat av: Malino

Äntligen får man höra att ni lever, saknar er! :)

2009-12-26 @ 17:30:17
URL: http://mawlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0